NOTD: Crack it!

Ik heb weer hele fijne nagellak ontdekt, van Rimmel: de Lycra Pro lakjes! Deze lakjes hebben een superbreed kwastje waarmee je superfijn kunt lakken, hebben lekkere grote potjes en de kleuren zijn prachtig, maar het allerfijnste: ze blijven supersupersuperlang zitten! Bij mij chipt nagellak vaak al binnen twee dagen, deze dus niet. Dit zijn de kleurtjes 500 Peppermint van Lycra Pro met daaroverheen Crack your colour in 010 Black Graffiti. Prettyyyy!

Nice, isn't it?

Peppermint is een prachtige minty groenblauwe kleur, prachtig voor de lente en de zomer, maar ik kon niet wachten om ‘m op te doen, en vind dat hij nu ook al wel kan 🙂 Hij dekt perfect in 3 laagjes, wat ik heel fijn vind omdat het toch wel een hele lichte kleur is. Deze nagellak heeft dus zo’n heerlijk dik kwastje waarmee je je meeste nagels in een keer kunt bedekken! De Lycra Pro nagellak van Rimmel blijft echt minstens een week perfect zitten, alleen aan de bovenste randjes van je nagels slijt hij, maar dat is logisch.

Black Graffiti is een hele mooi zwarte crackle lak. Ook dit lakje heeft dus zo’n heerlijk dik kwastje, waardoor je de crackle nagellak snel op je nagel hebt zitten, en dat is maar goed ook, want hij droogt erg snel! Je kunt eigenlijk maar een keer over een plekje heen gaan voordat hij gaat drogen, als je het vaker doet krijg je hele dunne scheurtjes, wat ik zelf niet zo mooi vind. Hij crackt trouwens ook heel mooi open, er zitten echt duidelijke scheuren in de lak wat ik wel fijn vindt omdat het dan niet net lijkt alsof je nagellak aan het afbrokkelen is 😉

Antother picture 😀 Hier zie je goed hoe mooi hij 'crackt'!

Ja, ik ben heel tevreden over deze lakjes! Rimmel is te koop bij onder andere de Kruidvat. Rimmel nagellak kost €6,99 per lakje. Iets duurder dan ik gewend ben, maar dan heb je ook wat!

15 thoughts on “NOTD: Crack it!

    • Awwwh.. Ja, ik had er ook swatches van gezien bij mensen dat die helemaal niet zo goed was! Grappig dat daar zoveel verschil tussen kan zitten.

      • Bedankt voor je reactie :D,
        Maar vogelns mij gaat het er vooral om dat er geen glitters in moeten zelf ik ik de crack nagellak van Impul Ss Paars met glitters,Die moet je heel erg dik op doen en om dat dan uit te smeren gaat niet goed,en het ziet er totaal niet uit.
        Geen aanrader dus.
        Ik weet niet of jij er al ervaring mee hebt?

  1. Hoe heet jij ookal weer op gsm,Zou het leuk zijn als ik bij mijn magazine jou blog aan zou prijzen?,
    Ik heb namelijk een stukje met blogs die leuk zijn om te volgen.

    • Ik heet jasmijn.m22 maar ik maak er eigenlijk alleen maar reclame op, dus mails zal ik niet vaak lezen ofzo, maar ik zou het prima vinden als je dat zou doen, graag zelfs!

Geef een reactie

