Shoplog 30/12/11

Vorige week vrijdag ging ik weer eens lekker shoppen met een vriendin, daar waren we wel weer aan toe! Omdat ik nog steeds niet te veel wil uitgeven heb ik me toch wel ingehouden, maar hier komt alles wat ik heb gekocht!

Essence Maximum Defenition Volume Mascara

Het eerste wat ik kocht is deze mascara van Essence, genaamd Maximum defenition volume mascara. Deze mascara heeft een siliconen borsteltje, dus met ‘stekeltjes’ van rubber. Dit vind ik zelf altijd heel fijn werken! Deze mascara wilde ik al een tijdje heel graag uittesten en omdat mijn oude mascara (One By One van Maybelline) bijna op is, kocht ik deze. Hij was ook lekker goedkoop, maar €2,79!

Essence Eyelinerpen

Dan kocht ik deze Eyeliner Pen van Essence, een eyeliner met een ‘filt tip’, wat ik zelf heel erg fijn vind werken omdat het eigenlijk gewoon een viltstift is. Ik heb er al eens een review over geschreven, die kun je hiervinden. Een hele fijne eyeliner, die ik opnieuw kocht omdat mijn oude volgens mij bijna op is. De Eyeliner Pen kost €2,49, ook niet duur dus.

Rimmel Lycra Pro nagellak

Ook kocht ik deze Lycra Pro nagellak van Rimmel London. Dit is de kleur 500 Peppermint, een mooi minty blauwgroenig kleurtje. Lycra Pro nagellak van Rimmel is geweldig, ik heb al wat andere kleurtjes en ze blijven allemaal zo geweldig goed zitten! Rimmel nagellak kost normaal €6,99, maar het was 1+1 gratis bij de Kruidvat op alle Rimmel producten (dacht ik?), en omdat ik dat had gedeeld met een vriendin kostte het nog maar €3,50. Me likes!

H&M ketting

Dan, als allerlaatste had ik deze übercute parfumketting van de H&M. Ik ben er zo blij mee! Ik zag deze ketting voor het eerst in een shoplog van Vera, en ik was gelijk verkocht. Wat een schattige ketting! Hij is echt best wel lang, met een lange gouden ketting, en dat was juist waar ik naar op zoek was. Het parfum flesje (die helemaal doorzichtig is) is duidelijk geïnspireerd op de flesjes van parfums van bijvoorbeeld Chanel. Hij past helemaal bij mijn make-up obsessie, en dit is dan ook mijn nieuwe schatje! Het enige nadeel… Er zit geen echt parfum in! Hahaha, just kidding 🙂 Deze ketting kostte €7,95.

Nou, dat was best bescheiden toch? Ik ben superblij met alles, het zijn echt dingen die ik al langer wilde. Het mooiste vind ik toch echt de ketting, die past helemaal bij mij 🙂

8 thoughts on “Shoplog 30/12/11

    • Ik heb ook een tijdje moeten zoeken, in de H&M in Eindhoven hingen er er nog een heleboel, maar die hingen ook helemaal onderaan.. Jammer dat ze ook niet op internet te koop zijn, succes met zoeken!

Geef een reactie

