Het is vakantie!

Ja, eindelijk! Ik ben zo blij! En kerstvakantie is altijd gezellig, omdat het dan zo vroeg donker is, en met al die kerstlichtjes en familie en vrienden.. En dan ook nog oud en nieuw, met het prachtige vuurwerk tegen de donkerblauwe nacht.. Ja, ik vind het heerlijk zo.

Maar ik was eigenlijk niet van plan om een ellenlange post te maken over alle leuke dingen aan de kerstvakantie, maar jullie gewoon een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaarte wensen! Dus, bij deze. πŸ™‚

Zo zou Kerst eruit moeten zien!

Wat ga jij doen deze vakantie?

6 thoughts on “Het is vakantie!

  1. Jij ook prettige feestdagen enzo!

    Wat ik doe deze vakantie? Ik was eigenlijk van plan om een keer met jou te gaan shoppen πŸ˜‰ ! Haha moeten we nog afspreken!

    Xxxx

    Ik ben weer eens dat stomme paarse plaatje..

    • Leuke paarse plaatje Anne, LEUKE!!!!!
      En ik ben weer die rode.. 😦

      En jij ook een VROLIJKE KERST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

      Maar wat ik wou zeggen….
      Mn achtertante ofzo stuurde me een mailtje met een downloadsite, account aangemaakt, en daar staat breaking dawn op!!!!!!!!!
      Mama komt straks thuis en dan vraag ik hoe ik um moet downloaden, denk dat het gaat lukken!!!

      Kuss!

Geef een reactie

