Taylor Lautner.. A girl?

Het spijt me enorm dat het zo lang geleden is, maar ik heb het echt heel erg druk op het moment. Dit wordt dan ook niet zo’n lange post, maar ik MOEST dit gewoon even aan jullie laten zien, hihi 🙂 Ik was namelijk laatst een beetje aan het surfen, en toen kwam ik deze ontzettend aantrekkelijk *ahum* foto van Taylor Lautner tegen… Als meisje!

Taylor Lautner.. Met een pruik.. In een team Edward shirt? (Ahahah hij heeft zelfs tieten) 0.O

Ik denk dat we maar blij moeten zijn dat Taylor Lautner geen meisje is? Niet alleen is hij als jongen veel knapper, als hij een meisje was zou ik geen crush op hem kunnen hebben haha 🙂

5 thoughts on “Taylor Lautner.. A girl?

Geef een reactie

