NOTD: Berry Nice!

Hebben jullie ook zo’n fijne Sinterklaas gehad, of vier jij het niet? Ik wel, en ik kreeg zo iets leuks van mijn moeder, die mij met de surprises had! Ik kreeg van haar namelijk een OPI nagellakje, een merk dat ik al heel lang mooi vond. Ik kreeg de kleur ‘Ate Berries In The Canaries’, een hele mooi ‘berry’ kleur, uit de Espana collectie uit 2009. Berry nice!

Dit is 'm! Zoals je hem op het plaatje ziet, ziet hij er ook echt uit op je nagels. Helaas was het maken van foto's moeilijk, waardoor hij iets meer roze lijkt. But still pretty!

OPI is echt een topmerk voor handen en voeten. Ze hebben een enorme collectie nagellakjes en er komen steeds nieuwe collecties bij, vaak van bekende sterren. Maar ze hebben niet alleen maar nagellak, maar ook andere verzorgingsproducten voor handen en voeten, zoals bijvoorbeeld handcrème. OPI wordt door veel bekende sterren gedragen, het is dan ook echt een luxemerk. (En dat merk je ook wel een beetje aan de prijs!)

De swatches. Zoals ik al zei, de kleur is moeilijk te fotograferen en ook in elk licht weer anders. In het echt dus meer paars, en dan ligt het er ook nog aan in welk licht je staat! (Sorry trouwens voor de slordig gelakte nagels, het wil maar niet lukken!)

 

Dit komt al meer in de buurt!

Dit OPI nagellakje lakt heerlijk! De dekking is prima, al na twee laagjes heb je een volledig gedekte nagel. Ik doe meestal 3 laagjes omdat ik het idee heb dat het dan minder snel weg chipt. De nagellak is fijn vloeibaar, maar niet te waterig. Precies goed! Het kwastje lakt fijn, je kunt er mooi je hele nagel mee bedekken.

OPI nagellakjes hebben altijd zulke leuke namen!

Er zit ook superveel in het potje, wel 15 ml! Daar kun je echt eeuwen mee vooruit, maar deze prachtige kleur zal heus wel een keer opraken bij mij, ik vind ‘m namelijk super!

Ja, niks dan goeds over dit heerlijke merk. Althans… Er hangt aan deze producten namelijk wel een prijskaartje, de lakjes kosten €13,95 (dacht ik?). Maar, dan heb je ook wat! OPI is te koop bij nagelsalons en volgens mij ook bij een paar DA’s, verder volgens mij ook bij luxere parfummeries. Die van mij komt van de kapper in de buurt, Scissors. Trouwens, wil je weten hoe een kleur je zou staan? Op de site van OPI kun je alle kleurtjes ‘op je handen’ uittesten. Druk als je op de site bent op ‘Try it on’. Je kunt dan namelijk je huidskleur en nagellengte instellen, en dan een kleur kiezen. Dan zie je gelijk hoe het ongeveer zal staan! Natuurlijk is het niet exact hetzelfde, maar leuk is het wel.

Heb jij nagellak van OPI?

6 thoughts on “NOTD: Berry Nice!

  1. Wat een blije post! Haha
    Maar dat moet ook wel, want ze zijn superfijn.
    Ik dacht eerst dat die van mij naamloos waren, maar toen zag ik hier dat de naam niet aan de zijkant maar op de onderkant staat! Dus ik ontdekte dat die van mij OVER THE TOUPE (van de kleur is toupe-achtig) en BLUE SHATTER (shatter betekent gebroken dus iets als: blauwe scherven, want het is een blauwe crackele lak snappie?)

    Xxx

Geef een reactie

