Review: Lipsmacker!

Een tijdje geleden kocht ik ZO iets leuks, wat ook onwijs handig is nu. Een lipsmacker! Misschien ken je het wel, ze hebben lipbalsems en lipglosses in alle smaken die je maar kunt bedenken. Erg populair zijn de cola smaken, die er ook supercute uit zien. Ik kocht de ‘cotton candy’ variant, die naar suikerspin zou smaken. Vandaag: la review!

De lipsmacker!

Dit is ‘m dan! De verpakking zelf is niet zo groot, maar de balsem zit echt door heel de huls, er zit echt superveel in! Echt waar, hier doe je eeuwen mee. En ze hebben ‘m ook nog in een supergrote verpakking, die ongeveer zo groot is als een Pritt stift 🙂 De verpakking is mooi zachtroze, wat natuurlijk best logisch is als je bedenkt dat dit de suikerspin variant is 😉 Hij werkt ook wat anders dan de normale lipstick hulzen, je moet namelijk het kleine roze dopje aan de bovenkant eraf trekken en dan aan de onderkant draaien. Anders dan anders, maar minstens zo handig!

Zo werkt het dus! Hartstikke handig vind ik 🙂

De smacker zelf is ook zachtroze, maar daar zie je op je lippen niet zo veel van terug, hoogstens een lichtgekleurd waasje. Wat je wel merkt, is dat je lippen zachter worden! Ja, deze balsem werkt ook echt. Daarom had ik ‘m ook gekocht, ik had nog geen balsem in een stick 😉 Ook gaan je lippen er heerlijk van ruiken, maar niet echt naar suikerspin, althans, dat is mijn mening. Hij is wel heerlijk zoet en ruikt naar snoepjes, maar niet te erg. Ook de smaak is lekker, een beetje vanille achtig. ❤

I love it!

Ja, dit is een van mijn favoriete winterproducten. Helaas ben ik ‘m nu kwijt, hij ligt vast ergens in mijn slaapkamer want ik vind het heerlijk om ‘m ’s avonds op te doen en ’s ochtends zachte lippen te hebben! En dan val ik met die heerlijke geur in slaap.

Lipsmackers zijn onder andere te koop bij Ici Paris XL en de Claires. Bij Ici Paris zijn ze €1,80, bij Claires volgens mij €2,00, dus ik heb ‘m natuurlijk bij de Ici Paris gehaald 🙂 Die cola smaken zijn nog wat duurder, maar dat komt natuurlijk omdat die van een merk zijn. (Coca-Cola dus). Echt een aanrader, ook leuk om als klein cadeautje te geven of om te sparen! Ze hebben ‘m namelijk in alle denkbare smaken. Love it! ❤

3 thoughts on “Review: Lipsmacker!

Geef een reactie

