TV tip!

Heb jij ook zo genoten van de finale van Hollands Next Top Model? Ik wel! Al die mooie kleren.. ❤  Tamara heeft gewonnen, en dat snap ik wel, zij heeft denk ik de meeste kans om internationaal door te breken. Zelf was ik voor Michelle, die vond ik persoonlijk veel aardiger… Maarja, het gaat uiteindelijk natuurlijk om de look.

Tamara, de winnares van dit seizoen!

Helaas is HNTM nu afgelopen, maar vanaf volgende week maandag begint America’s Next Top Model, wat ik nog leuker vind! Het principe is hetzelfde, maar dan in Amerika. En ja, in Amerika is alles groter, en dus is ANTM ook veel spectaculairder daar!

ANTM wordt gepresenteerd door Tyra Banks, zij is zelf ook model.

Dus, nu het zulk koud weer is, kun je je maandag weer lekker voor de buis installeren voor de nodige drama en hysterie, maar ook prachtige kleding en veel make-up. Ik ga kijken, jij ook? ANTM wordt maandag om 20.30 uur uitgezonden op RTL 5. Kijken!

6 thoughts on “TV tip!

Geef een reactie

