Review: Catrice Defining Duo Blush

Je kon ‘m al zien in mijn shoplog van een tijdje geleden: de Catrice Defining Duo Blush. Deze mooie blush komt in vier kleurtjes, ik heb de lichtste roze, genaamd Raspberry Ice Cream.

In de blush zit een mooie donkere, matte tint, en een shimmery lichtere tint. Je kunt ze apart gebruiken, maar ik gebruik ze eigenlijk altijd samen.

La Blush!

De blush zit in een mooi stevig doosje, van doorzichtig plastic. Het voelt lekker aan in je hand, niet zo dun en goedkoop dat het meteen kapot gaat. En omdat de blush niet zo groot en lekker plat is, kun je ‘m makkelijk meenemen in je tas!

En zo ziet hij er vanbinnen uit! Dat patroontje doet wel ERG denken aan Dior.. Maar dat vind ik juist wel mooi!

De swatches! Ik vind het nog steeds moeilijk om daar goede foto's van te maken, en doordat het steeds niet lukte lijkt de pigmentatie niet zo goed.. Maar dat is hij juist wel! Van links naar rechts zie je eerst de donkere matte kleur, dan de shimmery tint en daarna samen. Mooi toch?

De blush geeft best wel goed kleur af, maar niet te veel. Daar hou ik ook niet van, dan moet je weer heel erg uitkijken dat je niet te veel pakt. Maar bij deze blush heb je dat dus totaal niet. De shimmer erin is ook erg mooi, maar niet te overheersend. De perfecte blush voor mij! De Catrice Defining Duo’s zijn te koop bij Kruidvat en kosten 3,49 Euro. Lekker budget-proof dus, vooral omdat ik ‘m met de 35% kortingsactie kocht, dat scheelt echt veel!

5 thoughts on “Review: Catrice Defining Duo Blush

Geef een reactie

