Nail art: Roosjes!

Alweer een tijd geleden vroeg ik jullie te stemmen op de nail art die jij wilde zien in een DIY artikel, here it is! Het werden roosjes, waar echt het meeste op werd gestemd 🙂 Dus, vandaag de how to!

De roosjes waar jullie zo enthousiast op hebben gestemd!

Lak eerst je nagels in een kleur naar keuze. Ik vind het mooi om een beetje een neutrale kleur te pakken, maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf beslissen. Een knalblauwe achtergrond kan hierbij ook supermooi zijn! Dit is 505 Particuliere van Chanel ❤

Dan pak je een kwastje en een ander kleurtje dat het liefst echt verschilt van je vorige kleur, en je gaat er streepjes mee zetten in de vorm van een rondje. Ja, ik weet het, ik kan het niet uitleggen, maar het gaat erom dat het een een beetje de vorm van een roosje is, want dat moet het uiteindelijk ook worden. Hiervoor gebruikte ik Catrice Ultimate Nudes in 050 Moulin Rouge Light.

Als je dat gedaan hebt, pak je een groenig kleurtje voor de blaadjes. Met een dun kwastje, of een sateprikker zet je langwerpige stipjes als blaadjes bij de roosjes, zodat het wat meer een geheel wordt 🙂 Ik gebruike Essence Colour&Go in 39 Lime Up!, een mooie felgroene kleur.

Dat was het alweer! Deze nail art is niet zo moeilijk, dus ik zou ‘m zeker proberen als je zin hebt! Veel plezier allemaal ermee ❤ En bedankt voor het stemmen!

Ps. Sorry trouwens voor de niet optimale kwaliteit van de foto’s… :$

4 thoughts on “Nail art: Roosjes!

Geef een reactie

