Shoplog herfstvakantie

Als je mijn blog een beetje volgt, weet je misschien dat ik aan het sparen was tot de herfstvakantie. En in de herfstvakantie mocht ik dus weer shoppen. Nou, geshopt heb ik zeker! Het was heerlijk om eindelijk weer eens aan mijn verslaving toe te geven 🙂

Al mijn nieuwe goodies bij elkaar!

We beginnen maar gelijk met het duurste dat ik koch (en het duurste beautyproduct dat ik ooit kocht): Deze lipgloss is een Effet 3D lipgloss van Bourjois. Hij kostte 10 Euro, maar hij is dat bedrag zeker waard, want deze lipgloss is GEWELDIG! Hij is lichtroze met gouden glittertjes erin en af en toe lijkt hij ook wel een beetje koraal. Deze lipgloss wilde ik al superlang, maar kocht ‘m steeds niet. Hij was van de zomercollectie, dus eigenlijk verwachtte ik ‘m ook niet te zien. Het is kleur nummer 49 en heet Rose Pacific. Helaas is hij waarschijnlijk niet meer te vinden, dus ik ga er ook geen review over schrijven. Hij claimt spf 15 te hebben (yes!) en 8 uur te blijven zitten (dat is niet waar) en waterproof te zijn, maar dat is alleen als je je lippen in water dipt, maar dat is toch zo bij alle lipglosses? 🙂

Wauwie! Zie je de mooiheid? 🙂

Dan heb ik ook nog iets gekocht wat heel goed van pas gaat komen de komende maanden: een lipsmacker lipbalsem! Dit is een superschattig lipbalsem die heerlijk ruikt, naar suikerspin! Hij is lekker compact dus die kan zo mee in mijn tas. Verder zit er ook nog superveel in! 🙂 Hij koste ook maar 1.80 Euro, dus daar ben ik superblij mee!

Is 'ie niet cute?

Dan gaan we door naar de blushes! Ik heb een supermooie blush gekocht van Catrice, zo’n duo. Het is de Difining Duo blush in 010 Raspberry Icecream. Alleen al van de naam ga ik kwijlen! Deze blush is een supermooie blush met een mat gedeelte en een shimmery gedeelte. Doet het patroontje erin jullie ook niet aan Dior denken? 🙂 Deze blush kostte volgens mij 3,49 Euro, maar dat weet ik niet zeker!

Tadaaaah! 🙂

En bij een blush hoort natuurlijk ook een blushkwast 🙂 Die had ik nog niet *schaam* dus die heb ik ook maar gelijk meegenomen. Het is de schuin afgesneden blush brush van Essence. Hij is heel fijn en zooooo zacht! Deze heerlijke kwast was zeker budgetproof met zijn 2,79 Euro!

<33

Dan nu het gedeelte dat ik het allerleukst vind: de nagels! Maak je geen zorgen, ik heb me ingehouden en maar 2 lakjes gekocht 🙂 De eerste is dit supermooie Essence Colour&Go lakje, genaamd 63 Think Pink. Ik heb ‘m al gebruikt, en ik vind ‘m supermooi! Natuurlijk komen de swatches nog 🙂 Dit lakje kostte 1,30 Euro

OMG ik hou zoveel van dit kleurtje ❤

En dan heb ik voor de kerst nog een mooi groen nagellakje met een gouden shimmer erin van Catrice. Het is kleur 660 I’m A Star… en het is echt een mooie kleur voor in de winter! Ook met dit lakje ben ik hartstikke blij, hij zal wel mooi matchen met de kerstboom straks… 😉 Helaas zie je de kleur op de foto niet zo goed, maar het is echt een mooi donkergroen lakje met gouden shimmer!

Ook van dit nagellakje komen uiteraard nog swatches!

Dat was het allemaal weer… Valt best mee toch? Als je bedenkt dat ik me 2 maanden heb ingehouden. Nu ben ik weer helemaal voldaan en ga ik weer twee maanden sparen, haha 🙂 En waarschijnlijk dan nog even door want dan ben ik jarig geweest en heb ik ook weer van alles gekregen. En het bevalt me ook eigenlijk best goed zo!

5 thoughts on “Shoplog herfstvakantie

  1. Hee die lipsmacker heb k ook 🙂 leuke spulletjes ik heb ook die dinge gekocht voor mn vriendi nhaha 😉 die lipgloss ziet er mooi uit :O

      • Ik ben met mijn vriendin weze winkele omdat ze ook blush wilde drage maar ze wist begont niet welke kleur enzo dus k ging dr helpe #redderinnood en toen hadde we die kwast gekocht en die blush maar dan in de donkerste roze

Geef een reactie

