Welke Nail Art Kies Jij?

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vind ik het leuk om mijn nagels te lakken, maar ik vind het nog leuker om ze van een vrolijke nail art te voorzien! Laatst deed ik al een keer een how to van een nail art, maar nu wil ik er nog een doen, ik kan alleen niet goed kiezen! Welke nail art tutorial wil jij zien? Stem!

De meloen nail art (met steeds een hap eruit)! Als je deze nail art wilt zien in een how to, stem dan op 'nail art 1'.

Snorren! Als je van deze nail art een tutorial wilt zien, stem dan op 'nail art 2'.

Vind jij koeien ook awesome? Stem dan op 'nail art 3'! (Oeps, niet zo'n mooie foto.. :S)

Wil je weten hoe je deze adorable roosjes maakt op je nagels? Stem dan op 'nail art 4'!

En last, but not least, sneakers! Als je wilt weten hoe ik dit heb gemaakt, stem dan op 'nail art 5'.

Hoe werkt het? Kies uit deze 5 foto’s degene die jij het mooiste vind, en deel het bij de comments! Van de nail art die de meeste stemmen krijgt, zal er snel een tutorial komen. Maar dat betekent niet dat ik van de andere geen how to kan maken! Van de nail arts die niet het populairst zijn, komen er hoogswaarschijnlijk ook tutorials, maar dat duurt dan wat langer. Het betekent ook niet dat ik na deze nail art nooit meer een tutorial maak! Ik wil jullie gewoon laten meedenken.

Dus, welke kies jij? Ik ben benieuwd!

18 thoughts on “Welke Nail Art Kies Jij?

    • Dankjewel! ā¤

      Die met die snorren is niet van veracamilla.nl, zij had alleen snorretjes en verschillende soorten, ik heb ook met oogjes, plus dat mij snorren allemaal hetzelfde zijn, en ik had die van mij al twee maanden voordat zij dat artikel maakte gemaakt, haha šŸ˜‰

      xx

Geef een reactie

