Review: Designer Brands oog en lip palette!

Vandaag een review van een merk dat jullie (waarschijnlijk) nog niet kennen! Een hele tijd geleden was mijn broer jarig, en dan komt er natuurlijk familie. Vaak is het zo dat ik dan ook een cadeautje krijg van mijn opa en oma, en nu was dat ook weer zo! Het was een schattig paletje voor ogen en lippen. Tijd voor foto’s!

Het palette!

Tadaaaaah! Het paletje. Zoals je kunt zien zijn er drie oogschaduw kleurtjes, en 2 lipglossjes. De eerste kleur is een mooie highlighter kleur, de tweede een blauwe kleur die naar paars neigt, een soort lavendel dus. De derde oogschaduw is een donkergrijze tint die- met water aangebracht- een soort zwart wordt. De oogschaduws hebben allemaal een soort satijnfinish, voorzover ik dat kan zeggen. Dan komt er een lichtroze lipglossje met een soort metallic glans en een donkerroze lipgloss met dezelfde finish.

De oogschaduws...

En de lipglossjes! Sorry, ik heb ze al gebruikt haha 🙂 Mooi toch!

Swatches bij daglicht

En bij zonlicht!

Best goed gepigmenteerd dus! Het is ook een mooi klein palette, zeker handig als je ergens heen gaat maar niet veel ruimte hebt, hiermee kun je een complete look maken! Ik vind eigenlijk alle dingetjes wel mooi, maar vooral de paars/blauwe tint is super!

Ooglook die ik met het palette maakte! Je kunt met het paletje zowel lichte looks voor overdag maken, of smokey eyes voor 's avonds. Handig!

Een handig paletje dus! Helaas is het merk- Designer Brands- alleen te koop in Nieuw-Zeeland, dus kun je ‘m hier niet krijgen… Wellicht leuk om naar te kijken als je daar om wat voor reden dan ook heen gaat? Op de site staan trouwens ook superleuke bodybutters en lipbalsems, kijk maar eens!

One thought on “Review: Designer Brands oog en lip palette!

Geef een reactie

