Spaar Update

Laatst vertelde ik jullie dat ik ging sparen omdat ik te veel geld uitgaf.. En ik gaf jullie tips om hetzelfde te doen! Maar hoe gaat het nu bij mij? Even een update!

Had ik dit maar op de vloer liggen.. 😉

Sparen is natuurlijk nooit echt gemakkelijk, zeker niet als je een shopaholic zoals ik bent! De laatste tijd gaat het echter al wat beter en ik geef minder geld uit als normaal, maar soms kan ik de verleiding toch echt niet weerstaan of heb ik heel hard iets nodig. Hier een lijstje wat ik heb gekocht sinds ik zei dat ik ging stoppen!

Deze telt eigenlijk niet echt mee, maar het Sleek Original palette kocht ik nadat ik het artikel had gepost, maar het idee was om ‘m te kopen en dan voorlopig niks meer omdat je er zoveel mee kunt doen, dus eigenlijk heb ik bij deze niks verkeerd gedaan.. 😉

Toen kocht ik dat holografische nagellakje van Teeez!, en daar zit eigenlijk een best hilarisch verhaal achter. Ik was namelijk op het slaapfeestje van twee vriendinnen, en we kregen een workshop make-up (wat trouwens superleuk was!) en we mochten op het einde een product uitkiezen dat we mee naar huis kregen. Ik koos voor een supermooie nagellak, een roze/paarsige tint waar ik al lang naar op zoek was. Maar toen ik thuis was wilde ik douchen, en toen pakte ik dat nagellakje uit m’n toilettas, en natuurlijk viel het op de badkamervloer kapot (ik ben een ongelofelijke kluns). Ik natuurlijk hartstikke verdrietig en toen wilde ik een nieuw nagellakje, wat eigenlijk nergens op sloeg, en deze stond al langer op mijn wishlist. Dus vandaar, haha! 🙂

Als laatste de coverstick van DA, waar ik laatst al een review over schreef! Dit had ik echt gewoon weer nodig, mijn concealer palette van Catrice was namelijk bijna op. Dus dit is ook niet echt een misdaad, haha! En hij was trouwens ook afgeprijsd.. 🙂

Dat was alles wat ik heb gekocht! Valt best mee toch? In de herfstvakantie ga ik weer lekker shoppen, tot dan spaar ik namelijk. Maar daarna wil ik gewoon doorgaan, of in ieder geval minder kopen. Lukt het jullie om te sparen?

One thought on “Spaar Update

Geef een reactie

