EOTD: Into The (Green) Night!

Jullie worden er wel een beetje mee doodgegooit, maar ik wil jullie NOG een ooglook met het Sleek palette laten zien! Alleen door zoveel verschillende looks te posten kan ik jullie laten zien hoe veelzijdig dit prachtige palette is! Vandaag een opvallende, donkere avondlook met veel groen!

De look! Zoals je ziet best wel donker.. 🙂

Eyes closed!

Met mijn ogend dicht  zie je het nog beter. Op mijn bewegend ooglid heb ik een groene kleur gebruikt, in mijn ‘outer V’ de zwart, daarnaast een blauwgroene kleur. In mijn binnenste ooghoek heb ik de gelige highlighter gebruikt, net als onder mijn wenkbrauw. Verder heb ik groen oogpotlood op en zwarte mascara. Je ziet dat de oogschaduw op mijn wimpers is gevallen, haha!

Another picture!

Zelf vind ik het wel een mooie look, maar dit vind ik absoluut niet draagbaar voor naar school! Wat vinden jullie van deze look?

2 thoughts on “EOTD: Into The (Green) Night!

  1. niet voor naar school nee, maar wel SUPERMOOI!!!! kleurt ook mooi bij je ogen! haha op die laatste foto kijk je een beetje stoned

Geef een reactie

