Nagellak Stash September 2011

Ik vond dat het wel eens tijd werd om mijn nagellak stash te laten zien! Nagellak is zo ongeveer mijn favoriete beauty product, ik ben helemaal verslaafd. Je zult me dan ook niet snel zonder zien lopen! Toch heb ik niet denderend veen nagellak, vooral omdat ik potjes soms best snel opmaak.. πŸ™‚ Ik heb alles opgedeeld in groepen, veel plezier met kijken!

Al mijn (volle) potjes. Ik moest ze wel zo neerzetten omdat ze anders niet op de foto pasten! πŸ™‚

We beginnen met rood. Dat vind ik zo mooi en classy op je nagels! Dit zijn H&M 25 Pearly Red en Catrice 360 Raspberry Fields Forever (die laatste is echt supermooi)!

Van roze nagellak krijg ik nooit genoeg! Dit zijn: Teeez Smooth 01, Catrice 040 Princess For A Day, Catrice Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light, Ben Belle (onbekende naam, komt uit ItaliΓ«), en een Essence Multie Dimension lakje genaamd 56 Princesses Rule.

Paars! Ik draag het niet zo vaak maar vind het wel erg mooi. Dit zijn Essence Colour&Go 27 No More Drama en Essence Multi Dimension 59 Puple Diamonds.

Blauw! Het lijkt misschien raar, maar blauw is zo mooi op je nagels. Dit is Essence Multi Dimension 74 Fall For Me en NYC In A Minute 208 Pier 17. Deze kleuren zijn zo prachtig!

Ja, ik ben ook een fan van groen! Dit zijn Essence Colour&Go 39 Lime Up! en Catrice 250 I Sea You. Beide zijn prachtig!

Geel is zo vrolijk op je nagels! Dit is de populaire Essence Colour&Go 51 Mellow Yellow, die bij mij ook al weer op begint te raken.. 😦

Ja, ja, ik moest me schamen, ik heb maar een koraal kleurtje! Dit is Catrice 170 I Scream Peach!, een supermooie kleur en een exacte dupe van Chanel Orange Fizz... πŸ™‚

Dan nu mijn pride and joy: Chanel 505 Particuliere! Een supermooie taupekleur, ik ben er zo blij mee!

Grijs kan ook zeker mooi zijn op je nagels. Dit is Catrice 280 London's Weather Forecast, een schattige lichtgrijs met een blauwe ondertoon die je niet ziet op de foto.

Schrik niet! Dit is een zwarte nagellak ja, Catrice 440 I Wear My Sunglasses At Night. Een zwarte kleur met mooie glitters die je helaas niet zo goed terugziet. Laat ik maar eerlijk zijn: dit is een soort van miskoop.

Wit draag ik altijd alleen met iets eroverheen. Dit is Catrice 470 Snow Motion!

Ik heb maar een glitternagellakje, hoog tijd dat het er meer worden! Dit is er een van Yes Love, met een (voor mij) onbekende naam. (Komt uit Spanje.) Hij heeft mini gouden glittertjes en grote gouden, rode en blauwe glitters. Helaas droogt dit lakje totaal niet, maar het gaat om het idee!

De basecoats en topcoats! Dit is een basecoat van de Hema, een Essence Quick Dry Topcoat een een matte topcoat, ook van Essence.

Dat waren al mijn lakjes! De een vind ik mooier dan de ander, maar over het algemeen ben ik er erg tevreden mee. Helaas zijn enkelen van mijn favorieten niet meer in de winkel, dat is jammer, maar ach, er komen altijd weer nieuwe!

Welk nagellakje vind jij de mooiste?

5 thoughts on “Nagellak Stash September 2011

Geef een reactie

