Review: DA Coverstick!

Ja, ik weet het, het is erg, want ik was aan het sparen en ik mocht dus niks kopen van mezelf. Maar bij DA is nu weer zo’n zakken actie, waarbij je op alles 20% korting krijgt, en ik had echt weer een nieuwe concealer nodig. Dus heb ik coverstick van het huismerk gekocht, want hier was ik heel erg benieuwd naar. Door naar de review!

De huls. Simpel, strak en zilver.

De coverstick zit dus in een lipstick-huls, opzich heel handig om mee te nemen en onderweg snel even iets aan te stippen. De huls is simpel en helemaal zilver, wat opzich wel mooi is, maar ik iets te opzichtig vind. Ook zie je vette vingers heel snel, dat is wel jammer. Op de huls staat dat het een coverstick tegen oneffenheden van de huis is, maar dit is niet zo makkelijk te lezen. Daar valt wat mij betreft dus nog wel wat te verbeteren!

De stick zelf! Ik heb kleur 002.

Zo ziet de stick eruit! Ik heb kleur 002, er zijn drie kleuren. 001 is de lichtste, die te licht is voor mij, een 003 is te donker en te rood. Deze kleur is eigenlijk ook nog een beetje licht, maar als je ‘m eenmaal op hebt valt dat niet zo op.

Tijd voor de swatches! πŸ™‚

Hierboven zie je de swatch! Je ziet het hier misschien niet zo goed, maar de stick geeft wel degelijk kleur af. Hij is redelijk gepigmenteerd, genoeg voor iets van het DA huismerk vind ik. De stick is niet zo heel romig, waardoor je er lang mee kunt doen. Toch kun je de concealer goed uitsmeren, wat ik zelf wel prettig vind. De concealer kun je gebruiken op pukkeltjes, maar is ook zeker handig voor donkere kringen onder je ogen! Ook blijft hij best goed zitten, ik had hockey training (waarbij je gezicht best kan zweten, vooral met de maskers voor de strafcorner… πŸ˜‰ ) en na de training zat hij er nog steeds goed op!

Ik vind het dus een fijne concealer, vooral handig on the go. Je kunt snel even iets aanstippen en uitsmeren, en je kunt weer verder. De DA coverstick kost 3,49 Euro en is natuurlijk te koop bij DA. Ga nu zeker even bij de DA bij jou in de buurt kijken, alles is 20% korting, profiteer ervan!

8 thoughts on “Review: DA Coverstick!

Geef een reactie

