DIY: nail art strikjes!

Op verzoek van Bodi en Anne doe ik eens een keer een nail art! Dit keer maakte ik schattige blauwe strikjes op de tip van mijn nail. Weten hoe je het moet doen? Lees snel verder!

Het eindresultaat!

Begin met je nagels lakken in een kleur naar keuze. Ik deed London’s Weather Forecast van Catrice op, een mooie grijze kleur met een beetje blauw erdoor wat je goed ziet op de foto.

Stap 2!

Daarna maak je met een contrasterende kleur een soort ovaaltje boven aan je nagel, in het midden. Ik koos Fall For Me van Essence, een supermooie babyblauwe kleur.

Stap 3!

Dan maak je met dezelfde kleur driehoekjes aan beide kanten van het ovaaltje. Je kunt al zien dat het een strikje wordt! Je kunt bij deze stap al stoppen, maar ik persoonlijk vind dat een beetje saai… πŸ˜‰

Stap 4!

Als laatste stap maak je met een donkerdere kleur (ik gebruikte Pier 17 van NYC) streepjes op de strikjes, alsof er daar plooitjes zitten. Maakt het net wat realistischer en kleed het wat meer aan.

Dan goed laten drogen, een topcoat eroverheen en klaar! Ik vind dit echt een schattige nail art en je bent er zo mee klaar. Hij is ook niet zo moeilijk!

Doe jij aan nail art? En wat is je favoriete design? Tell me!

Ps Sorry voor mijn slordige nagels… Ik kan ECHT niet netjes lakken! πŸ™‚

7 thoughts on “DIY: nail art strikjes!

  1. Wat een super schattig nailart! Ik vind de strikjes echt heel netjes geworden, daar ben ik meestal niet zo goed in haha! Als ik nailart doe, zijn het meestal bloemetjes die ik maak met dottingpennen. Ook niet zo moeilijk. πŸ™‚

  2. Mooi, ik ben dan misschien wel 12.
    Maar ik vind nagels lakken ook heel erg leuk.
    Ik vind dit een heel erg mooi. πŸ˜€
    Ik heb nog een paar andere ideeΓ«n: Paddestoelen van Mario, bloemetjes, smurfen, cupcakes (dit heb ik ook allemaal zelf al gehad & het is heel leuk)

    kusjes cato πŸ˜€ ❀

Geef een reactie

