EOTD: Herfst!

Laatst liet ik jullie al een vrolijke, felle look zien die ik had gemaakt met het Sleek Original palette, maar je kunt er meer mee! Ik maakte er namelijk ook deze rustige look met herfstkleuren mee! Heel simpel en juist nu het weer wat minder is hartstikke leuk.

Tsja, het blijft moeilijk om oogschaduw goed te fotograferen... Excuses voor mijn slordige wenkbrauwen!

De look! Zoals je kunt zien maakte ik gebruik van een goudgroenige, bronzen en koperen oogschaduw. Dat zijn voor mij echte herfstkleuren. De groene oogschaduw ging op het bewegend ooglid het meest naar mijn binnenste ooghoek, daarna de bronzen en daarna de koperen oogschaduw! De oogschaduws bevatten ook weer een mooie shimmer die de look dan toch weer wat meer laat opvallen.

Eyes closed! 😉

Met mijn ogen dicht zie je het nog wat beter. Ik heb de oogschaduw niet zo naarboven gewerkt (wat ik normaal wel zou doen) maar daar had ik geen tijd voor… :$ Vandaar dat het er voor de rest ook wat slordig uitziet… Sorry! O, en mocht je je afvragen wat die bruinige vlekjes zijn: dat zijn sproeten.. Ja, die heb ik ook op mijn ogen! 🙂

Ik maakte de look af met een lijntje met mijn Essence Eyeliner Pen en de Maybelline One By One mascara.

Wat vinden jullie van deze ooglook? En kijken jullie alweer uit naar de herfst?

Geef een reactie

