Pauze!

Je hebt vast wel gemerkt dat ik wat minder artikelen plaats nu… Deels komt dat door school, ik zit nu in de 2e en ik krijg VEEL meer huiswerk! Omdat school bij mij op de eerste plaats staat, komt er dan wat minder online… Maar het komt ook omdat ik nu even in een ‘dipje’ zit, ik ben niet zo fit, heel erg verkouden en ik voel me niet zo lekker. Als ik me niet lekker voel betekend dat vaak ook dat ik hoofdpijn heb en dan heb ik niet zoveel zin in de pc. Daarom even een pauze dus, en vandaar dat er even niet zoveel posts zijn, ik heb het ook gewoon druk, ik hoop dat jullie het begrijpen!

xx

Ps Over een tijdje komen er vanzelf weer meer artikelen online, dus wees niet bang dat het altijd zo blijft!

2 thoughts on “Pauze!

Geef een reactie

