NOTD: Catrice London’s Weather Forecast!

Het weer is de laatste tijd weer grijs, vandaar een nagellakje dat daarbij past! Dit prachtige grijze lakje van de NOTD van vandaag is van Catrice en heet London’s Weather Forecast. Ik kocht ‘m laatst voor de helft van de prijs omdat hij uit het assortiment gaat, maar het gaat ook vooral om de grijze kleur, en wat ik daarvan vind!

Catrice 280 London's Weather Forecast!

London’s Weather Forecast (ik zal ‘m maar even afkorten tot LWF, dat scheelt veel moeite!) is een mooie lichtgrijze kleur. Misschien niet zo vrolijk maar daardoor vind ik ‘m juist heel erg geschikt voor de herfst en ook de winter. Op de foto’s kun je het niet goed zien, maar in de nagellak zit toch echt een kleine shimmer, ookal valt die niet op!

Past perfect bij het grijze weer, haha! ;D

Catrice nagellakjes lakken zoals bijna altijd fijn, maar ook ietwat stroperig. Op de foto heb ik twee laagjes op, maar voor mij is dat eigenlijk te weinig want dan gaat het supersnel chippen. Anybody tips daarvoor? De lak dekt dus al wel in twee laagjes, dat is goed. Drogen gaat op zich ook best snel, net zoals altijd eigenlijk.

Ik vind dit zeker een mooie kleur, en zal ‘m dan ook wel gaan dragen. Toch vind ik ook juist vrolijkere (herfst)kleuren leuk in de winter, maar af en toen is iets rustigers ook wel leuk. Catrice Ultimate Nail Lacquers kosten 2,50 Euro en zijn te koop bij Kruidvat.

Wat vind jij van grijze nagellak en het grijze weer?

3 thoughts on “NOTD: Catrice London’s Weather Forecast!

    • Ja, ik heb er een, haha, de 040 volgens mij, Moulin Rouge Light heet ‘ie. Hij is heel mooi en hij dekt ook best snel! Ik vind ze fijn!

      xx

Geef een reactie

