EOTD: Tropical Summer!

Donderdag liet ik jullie mijn Sleek palette zien, vandaag een EOTD (Eye Of The Day)! Met het Original palette kun je echt heel erg veel kanten uit, vandaag een vrolijke zomerse look! Dit weekend was het erg mooi weer, helaas begint dat nu weer een beetje minder te worden, maar van deze look word ik in ieder geval vrolijk!

De look!

Voor deze look gebruikte ik in mijn binnenste ooghoek de lichtroze oogschaduw, in mijn buitenste ooghoek de bronze kleur en in mijn crease de lichtblauwe kleur. Hier op de foto valt het misschien niet zo op, maar in het echt zie je het echt heel goed! Onder mijn oog heb ik nog een heel klein beetje blauw en brons gedaan. De look maakte ik af met een streep eyeliner en wat mascara.

Eyes closed... 🙂 Oei, ik zie nu dat de oogschaduw niet helemaal goed geblend is, sorry! :$

Met mijn ogen dicht zie je de look beter. Zoals ik al zei, in het echt is hij veel opvallender, ik vind het nog steeds moeilijk om oogschaduw goed op de foto te krijgen!

Ik word van deze look vrolijk, met al die kleurtjes! Ik zou zoiets niet snel naar school of werk dragen, maar naar een tuinfeest ofzo of met uitgaan zou het wel een leuke look zijn! Deze look maakte ik dus met het Sleek Original palette, en ik heb van elke oogschaduw maar heel weinig gebruikt, want ze zijn heel mooi gepigmenteerd! Voor een review en swatches van dit palette, klik hier.

Naast het Sleek palette gebruikte ik nog de Eyeliner Pen van Essence en de One By One mascara van Maybelline!

Wat vind jij van deze look?

3 thoughts on “EOTD: Tropical Summer!

Geef een reactie

