Sleek Original Palette

Sinds kort heb ik ook een Sleek palette! Ik bestelde ‘m samen met Bodi, want dat scheelt in verzendkosten. Dinsdag lag hij in de bus… Ik heb de Original, en OH wat is die mooooi! Kijk verder voor de swatches en meer!

De welbekende verpakking van Sleek palettes!

De Sleek palettes komen in kartonnen doosjes, wat het altijd net een beetje leuker maakt! De palettes zelf zijn mat zwart, met het logo er glimmend op. Chique! Het palette is veel kleiner dan ik verwachtte, ong. 15 bij 10 cm. Eigenlijk wel handig, want zo neem je ‘m handig mee. Binnenin zit in de deksel een gigantische spiegel, echt een pluspunt. Daarmee kun je je hele gezicht zien, heel handig!

The inside! Ik zie nu dat deze foto een beetje onscherp is, sorry!

It’s the inside that counts! Op de foto is het misschien niet zo goed te zien, maar dit palette is echt een beauty! Er zitten allerlei kleuren in, je kunt echt alle kanten uit! Ik wilde eerst misschien de Oh So Special, maar in deze zit meer variatie.. Wat ben ik blij dat ik deze heb gekozen! In de Sleek oogschaduwpalettes zit standaard een kwastje, met sponsapplicatortjes. Normaal ben ik daar niet zo’n fan van, maar deze is echt fijn! Makkelijk schoon te maken ook.

Swatches bij fel licht

Swatches bij heel fel daglicht

Swatches bij donkerder daglicht

Ik vind het heel moeilijk om oogschaduws goed vast te leggen, de eerste swatchfoto geeft het eigenlijk nog het beste weer. Wat een pigment! Ik heb maar een miniklein beetje gebruikt, en het geeft echt ontzettend veel kleur af. De kleuren zijn ook supermooi, en op de zwarte in de linkerbovenhoek na ook allemaal shimmery, iets waar ik heel erg van houd!

Ja, ik ben megablij met dit oogschaduw palette van Sleek! Met de Original kun je echt heel veel kanten uit, er zitten donkere kleuren bij, felle en lichtere nudetinten! En allemaal supergoed gepigmenteerd. Als je een palette met veel mooie kleurtjes zoekt, moet je echt eens naar deze kijken. Ik zou deze ook meenemen op vakantie, alles zit in een palette, plus een kwastje en de geweldige spiegel. Het Sleek Original palette kost 7,25 en is te koop bij verschillende webshops.

2 thoughts on “Sleek Original Palette

Geef een reactie

