OOTD: Back To School!

Vandaag was het weer zo ver: ik moest weer naar school! Ookal was het maar voor drie lesuren, waarvan een je mentor leren kennen. Dus echt beginnen weer kon ik het niet noemen.. 🙂 Maar goed, de outfit en make-up die ik droeg! Voor school houd ik het qua make-up het liefst simpel: ’s ochtends heb ik toch niet veel tijd en ik vind het voor school gewoon fijn om niet te veel op te hebben. Kijk verder voor mijn look!

Mijn back to school look! (Klik voor een grotere afbeelding!

Zo zag ik er dus uit. Ik had een donkerblauw shirtje van Abercrombie aan, en een lichtbruine bandplooibroek van de Sting 🙂 Aan mijn voeten had ik donkerblauwe basketballers, maar die kun je niet zien op de foto. Mijn haar had ik gewoon los met een plukje dat aan de zijkant vastgemaakt is, dat vind ik voor school altijd wel fijn zodat mijn haar niet in de weg hangt.

Oeiii, ik kijk stoned! Close-ups zijn niet mijn sterkste kant... 😉

Qua make-up had ik een heel dun lijntje eyeliner en twee laagjes waterproof mascara gedaan, aangezien het keihard regende toen ik weg moest.. 🙂 Dit doe ik altijd alleen boven omdat het anders net lijkt alsof ik superbedroefd ben, helaas… Verder ha ik alleen een beetje blush, een beetje concealer en wat lippenbalsem op, that’s it! Ik had geen tijd en zin in meer, vandaar dat ik ook de oogschaduw geskipt heb. En het was toch maar voor drie uurtjes les! Ik had ook nog champagnekleurige diamanten hangertjes in die matchten bij mijn broek.

Hier zie je nog een keer extra goed wat ik op mijn ogen had qua make-up!

Dat was het! Moest jij alweer naar school?

3 thoughts on “OOTD: Back To School!

  1. HOE KOM JE AAN DIE FUCKING ABERCROMBIE SHIRT :O
    k moet die ook
    moetmoet moet meot meot moet moet moet

    leuke klas ? 😀 haha
    k moet morge

    • Van familie, haha, die had ‘m meegenomen uit Amerika, maar bleken ‘m niet te passen.. Dus kreeg ik ‘m, samen met zo’n vestje met knoopsluiting van heel dunne wil.. ❤ En die heeft strikjes op de zakken! Dus ga naar Amerika of vraag het aan familie ofzo! En je kunt ook op internet bestellen dacht ik?

      xx

Geef een reactie

