NOTD: Teeez!

Oke, ik had me voorgenomen om bijna niks te kopen.. Helaas kon ik me niet inhouden toen ik dit prachtige lakje zag! Het is een lakje van het merk Teeez!, wat redelijk onbekend is maar wel leuke dingen maakt die niet ontzettend duur zijn! Kijk snel verder voor meer over dit prachtige nagellakje!

Ooooow wat een mooiheid! ❀ (Sorry voor het slordige lakken, dat is niet mijn sterkste kant... :3

Deze Nail Of The Day is dus van Teeez!. Ik weet niet precies wanneer je een lakje holografisch mag noemen, maar bij deze vind ik dat dat wel mag! Hij heet Smooth 1, helaas niet zo’n bijzondere naam, maar WEL een mooie roze kleur met micro-glitters in allerlei kleuren! In de zon is deze lak supermooi, dan valt de glitter extra goed op! Helaas zijn deze wat moeilijk vast te leggen, maar dit waren de beste foto’s!

Zie je al die glittertjes? πŸ™‚

Het nagellakje lakt fijn, niet stroperig en niet waterig. Deze lak dekt perfect in 2 laagjes, maar bij mij blijft lak beter zitten als ik drie laagjes doe, maar dat is persoonlijk! Ik had al eerder 2 lakjes van Teeez! en die heb ik helemaal leeg gemaakt, zo fijn waren ze! Dit lakje had ik ook al eens een keer gegeven aan een vriendin toen zij jarig was, en die was er ook superblij mee.

Uit de zon vallen de glitters minder op maar zijn ze nog steeds mooi!

De lak zit ook in een mooi flesje, met een print die me aan kant doet denken. Helaas is de sticker op de dop scheef geplakt, maar op de onderkant is het niet zo. In het flesje zit 10 ml, zoveel zit ook in een Catrice lakje en is best veel.

Teeez! nagellak is te koop bij de DA en kost 4,50 Euro per stuk. Ik vind ‘m supermooi! Heb jij een holografische nagellak?

Ik maakte deze Converse sneakers nail-art met deze nagellak, lijkt het jullie leuk daar een How To van te zien?

2 thoughts on “NOTD: Teeez!

Geef een reactie

