Maybelline One By One Volum’ Express Mascara

Jullie zagen ‘m al in mijn post over mijn schoolmake-uptasje: de One By One mascara van Maybelline! Het is mijn favoriete mascara, maar helaas hadden ze eerst geen waterproof versie, iets wat ik wel heel fijn vond. Maar die is er nu wel en er is (was?) een aanbieding bij DA, alle Maybelline mascara’s voor maar 7,50 Euro! Omdat het mijn favoriete mascara was, ik ‘m graag wilde testen en die van de Hema dus niet ZO fijn is, besloot ik ‘m te kopen!

Dat is 'm!

Allereerst de verpakking. De huls is gelijk aan andere mascara’s van Maybelline, zoals bijvoorbeeld ‘The falsies’ etc. Hij is knalrood met een roze glans, waardoor hij lekker opvalt in je stash, zodat je ‘m snel kunt pakken. Deze waterproof versie is bijna hetzelfde als de ‘gewone’ One By One mascara, het enige verschil is dat de letters en het randje onder de opening is blauw, net als het borsteltje, die ook blauw is in plaats van rood, zoals bij de niet-waterproof One By One mascara.

Het borsteltje!

Het borsteltje is hetzelfde als bij de ‘normale’ One By One mascara, relatief groot en rond, van rubber en met veeeeeel ‘haartjes’. Echt het perfecte borsteltje voor mijn wimpers, omdat hij niet klontert!

En, werkt hij? Ja, ze zeggen dat deze mascara je wimpers separeert: ja, dat doet hij! En goed ook, hij haalt ze echt uit elkaar. Van dat mijn wimpers voller worden merk ik niet zo veel, maar het gaat er mij om dat ze worden gesepareert en dat ze zwart worden.. πŸ™‚

Mijn naakte oog πŸ˜‰

Met 1 laagje mascara

Met 2 laagjes. Het lijkt hier misschien te klonteren maar dat is echt niet zo!

Waterproof? Hell yeah! Deze mascara is heel erg waterproof, onder de douche gaat hij er niet af, en waarschijnlijk blijft hij bij een duik in het zwembad ook wel zitten en zelfs als ik over mijn natte wimpers wrijf met bijvoorbeeld een handoek, blijft het zitten! Helaas gaan je wimpers dan wel een beetje aan elkaar plakken, alsof het punten zijn ofzo.

Ja, deze mascara is perfect! Hij separeert je wimpers echt megagoed en is heel erg waterproof. Als je wilt dat je het niet zo opvalt dat je mascara op hebt, is het slim om voor deze te gaan, want het valt niet zo op dat je mascara op hebt. De One By One mascara van Maybelline kost 13,49 Euro en is te koop bij onder andere DA en Kruidvat. Ik kocht ‘m voor 7,50 Euro bij de DA, bij de kruidvat is hij ook in de aanbieding maar wel voor meer dan bij de DA.

One thought on “Maybelline One By One Volum’ Express Mascara

Geef een reactie

