Hema Base coat

Jullie weten vast wel onderhand dat je eigenlijk een base coat moet gebruiken onder je nagellak, maar ik merk dat velen dit toch echt overslaan! Om nog maar even te herhalen waarom je het wel moet gebruiken: base coat beschermt je nagels tegen verkleuring, dus dat ze geel worden. Dit is vooral het geval met blauwe en groene lak, dus let vooral daarmee goed op! Ik heb een base coat van de Hema, ik zal jullie vertellen wat ik ervan denk!

Dit is 'm, de Hema Basecoat!

De base coat van de Hema zit in een groot potje, de inhoud is 11 ml. Dat is veel! Vooral omdat je er heel lang mee doet, elke keer als je je nagels lakt heb je maar een heel dun laagje nodig. Ik heb die van mij al minstens een half jaar (waarschijnlijk wel langer) en er is nog steeds maar een heel klein beetje uit! Het flesje verder is simpel, gewoon van glas met een witte dop. Ik vind wit alleen altijd wel een beetje cheap ogen, maar dat is mijn mening!

De base coat van de Hema lakt heel erg fijn. Ondanks dat ik ‘m al een hele tijd heb lakt hij nog steeds alsof hij nieuw is, heel soepel. De nagellak is dun, zodat je maar een klein beetje nodig hebt om heel je nagel te doen. Ook is het zo dat als je ‘m op doet en er zitten wat ribbeltjes in de lak, dat die zichzelf uitstrijken tot ze helemaal egaal zijn!

Als je 'm opdoet, laat hij een heel dun melkachtig laagje achter, ook heel mooi, voor bijvoorbeeld een french manicure! (Let niet op de restjes kleur, I was in a hurry!)

De base coat doet wat hij moet doen: hij beschermt je nagels tegen verkleuring. Sinds ik mijn nagels echt vaak lak doe ik er base coat onder, en dat was altijd die van de Hema, en ik heb nog nooit gele nagels gehad, hoewel ik heel erg houd van blauw en groen op mijn nagels, en die kleuren dus vaak draag. Ja, dit is een goeie!

Ik zou deze base coat aan iedereen aanraden, hij is goedkoop en fijn! Hij beschermt je nagels echt goed en je doet er superlang mee. De base coat van de Hema kostte volgens mij 2,25 Euro, maar dat is al lang geleden dus ik weet het niet helemaal zeker. 🙂

9 thoughts on “Hema Base coat

Geef een reactie

