Mijn favoriete parfum!

Toen mijn vader ongeveer een jaar geleden voor zijn werk weg moest, nam hij een Harajuku Lovers Parfum mee. En met mijn verjaardag kreeg ik er nog een! Harajuku Lovers parfum is bedacht en gemaakt door Gwen Stefani, en de flesjes zijn megacute! Er zijn 5 verschillende geurtjes die allemaal een verschillend poppetje hebben op het flesje. Kijk mee voor absolute eye-candy!

Harajuku Lovers 'G'

Harajuku Lovers 'G' (zomercollectie 2010)

Zijn ze niet supercute! Deze schatjes ruiken heerlijk zoet! De topnoten van ‘G’ zijn kokosnoot, mandarijn en appel. Dan komen jasmijn (hihi!) fresia en magnolia en als laatste sandelhout en kokosnootcrème. Van ‘G’ van de zomercollectie kan ik niet vinden wat de noten zijn, maar die ruikt ongeveer hetzelfde, maar iets frisser, ideaal voor de zomer dus.

De Harajuku Lovers zijn geinspireerd op de straatmode in de Japanse wijk ‘Harajuku’. ‘G’ is geïnspireerd op Gwen Stefani zelf, en is de leider van de ‘groep. Het poppetje is de dop, als je deze eraf haalt komt het parfum tevoorschijn. Helaas zit er in het flesje maar weinig parfum, maar dat maakt het supercute flesje natuurlijk helemaal goed!

Wat is jouw favoriete parfum?

2 thoughts on “Mijn favoriete parfum!

  1. Ik ga binnenkort weer parfum kopen maar kan gewoon niet kiezen welke..:P

    deze vind ik sowieso wel lekker!
    playboy..play it sexy
    christina aguilera

    ja en nog wel wat, haha<3

Geef een reactie

