Essence XXXL Shine lipgloss

Gisteren zagen jullie ‘m al even voorbij komen: de Essence XXXL Shine Lipgloss. Ik heb ‘m in 07, Big Night Out. Meer weten over deze gloss? Lees snel verder!

Dit is 'm, de XXL Shine Lipgloss van Essence!

De lipgloss zit in een eenvoudige glazen huls (of is ‘ie plastic? Idunno!) met een zilverkleurige dop. Prima, met niet te veel frutsels, dat vind ik eigenlijk wel mooi! Eenvoud siert de mens, zullen we maar denken 🙂

De kleur van de lipgloss is een beetje donkerrozig, met een metallic glans. Hij is echt ontzettend moeilijk om goed vast te leggen met mijn fototoestel! Omdat net toen ik een swatch op mijn hand wilde maken de batterij van mijn camera leeg ging, heb ik maar een foto met mijn mobiel gemaakt, maar daarvan is de kwaliteit gewoon slecht, maar ik dacht dat jullie wel recht hadden op een foto, hihi!

Owww, verschrikkelijke kwaliteit, maar dit was nog de beste! 😉 Op deze foto kwam de kleur het meest uit zoals hij ook echt is.

Op de lippen. In het echt is de gloss veel meer aanwezig en veel meer metallic. Ook zie je de kleur beter... Sommige dingen zijn zo moeilijk te fotograferen!

De lipgloss brengt makkelijk aan, er zit zo’n sponsapplicator op die het makkelijk maakt, maar het is wel wat lastiger de gloss mooi te verdelen, maar dat is ook zo gedaan! De lipgloss heeft een fijne textuur, niet te plakkerig en blijft daardoor ook niet zo goed zitten, na een uur moet ik ‘m meestal wel bijwerken.

De Essence lipgloss kost volgens mij rond de 1,79 ofzo, maar ik kocht ‘m samen met Bodi met een kortingsactie… 🙂 Voor een lipgloss als deze is hij echt goed geprijsd, zeker omdat er best veel in zit (ten minste, dat lijkt zo!).  Essence is te koop bij de Kruidvat.

Geef een reactie

