What’s in my school-make-up-bag? :D

Al een tijdje geleden was de what’s in my bag tag heel populair, en lieten meisjes zien wat ze in hun tas hadden op youtube. Omdat de laatste week van mijn zomervakantie nu in gaat, leek het me wel leuk om te laten zien wat ik in mijn make-uptasje voor school heb!

Mijn school make-up tasje!

Het tasje waar alles in zit. Het past prima, ik heb zelfs nog ruimte over!

Dat is dus het tasje waar alles in zit. Het is van Schwarzkopf, en mama heeft het volgens mij eens van de kapper gekregen. Hij is simpel zwart met een wit strikje, en een rits. Het is niet zo’n groot tasje, ongeveer 10 bij 15 cm. Meer heb je ook niet nodig, dit is echt zat.

Dan nu verder naar de inhoud, want dat is natuurlijk het belangrijkste!

Maybelline One By One Volum' Express Mascara

Als eerste, en voor mij  het op een na belangrijkste, mijn mascara. Het is de One By One Volum’ Express Mascara, een hele fijne mascara, die je wimpers echt goed separeert. Ik ben echt verslaafd aan mascara, het is altijd fijn om ‘m mee te hebben voor bijvoorbeeld een onverwacht regenbuitje waardoor als je mascara eraf is… 🙂

Essence Longlasting Eye Pencil in 01 Black Fever

Dan heb ik voor de zekerheid een oogpotlood mee, je weet nooit wanneer je ‘m nodig hebt! Het is de Essence Longlasting Eye Pencil, in 01 Black Fever. Over dit oogpotlood heb ik ook wel eens een review geschreven, klik daarvoor hier.

Essence Silky Touch Blush in 20 Babydoll

Ook heb ik nog een blush mee, altijd handig als je een beetje pips ziet. Dit is de Essence Silky Touch Blush, in 20 Babydoll. Voor een review, klik hier.

Catrice Allround Concealer

Dan ’n concealer. Dit is echt heel handig voor als je opeens een puistje voelt opkomen, dan kun je ‘m gelijk verstoppen. De Catrice Allround Concealer die ik heb is een beetje groot voor in een tasje (het past wel makkelijk hoor), dus ik ben nog op zoek naar ene concealerstick, dat is veel makkelijker!

Essence XXXL Shine Lipgloss in 07 Big Night Out

Dan heb ik in mijn tasje een lipgloss zitten, dat is altijd handig om je lippen extra te laten opvallen. Dit is de Essence XXXL Shine Lipgloss in de kleur 07 Big Night Out.

H&M Lipgloss Melon

Een lipbalsem is echt een musthave voor in je make-up tasje, vooral als het weer wat kouder begint te worden en je droge lippen krijgt! Ik heb de H&M Lipgloss in Melon, en die geurt heerlijk naar watermeloen en laat een heel dun lichtroze laagje achter en een mooie glans, en hij voedt je lippen heerlijk!

Spiegeltje van Kimmidoll

En dan nu eigenlijk het allerbelangrijkste, een spiegeltje. Het is heel fijn om een spiegeltje bij je te hebben zodat je altijd even een check-up kunt doen. Mijn spiegeltje is er een met een schattig Japans meisje erop, van Kimmidoll.

Dat was het alweer! Jullie kunnen natuurlijk ook andere dingen in je make-uptasje doen, het is net wat je vaak gebruikt! Wat zit er in jullie make-uptasjes voor school?

Inside the bag!

10 thoughts on “What’s in my school-make-up-bag? :D

Geef een reactie

