Review: Hema Lengthy Lashes Waterproof Mascara

Zo gaan we van Chanel weer naar Hema.. Maarja, ik blijf natuurlijk een meisje wat alles maar gewoon moet betalen van haar zakgeld! Mijn trouwe One By One mascara van Maybelline is bijna op en ik wilde eigenlijk de waterproof versie kopen, maar ik vond dat ik maar een beetje op mijn geld moest letten en daarom dacht ik wel dat kon besparen. Kan de Hema tippen aan Maybelline?

De mascara die ik testte: Hema Lengthy Lashes Waterproof

Deze Hema mascara belooft dat hij je wimpers langer maakt, en hij zegt waterproof te zijn. Is dat ook echt zo? Lees verder voor het antwoord op deze vraag!

Allereerst: het borsteltje. Het borsteltje is gewoon heel normaal, bijna saai zelfs. Geen bijzondere vormen, niks. Op het borsteltje zit, als je ‘m uit de huls haalt, veeeeel mascara. Goed opletten dus en er een beetje afhalen aan de rand van de huls of met een tissue!

Zie je? Nothing special!

Dan nu: maakt hij je wimpers ook echt langer? Want dat is waar deze mascara voor is bedoeld. Let’s see!

Mijn naakte oog 😛

Met een laagje mascara. Oeii, dit gaat de verkeerde kant op met de klonters... :O

Ja, hoor, net wat ik dacht.. Spinnenpoten!

Geeft de mascara extra lengte? Ja, op zich wel, maar dat kan ook zo lijken omdat de punten van mijn wimpers blond zijn en je die dus niet ziet. 😀 Niet echt indrukwekkend dus. Ook is het jammer dat deze mascara heel makkelijk je wimpers aan elkaar laat klonteren. Not so pretty! Gelukkig heb ik daar een oplossing voor: ik gebruik het borsteltje van mijn One By One om ze beter te scheiden, en dan lijkt het nog wel ergens op. In het echt is het ook minder erg als op de foto’s, maar nog steeds niet zo mooi…

Is de mascara waterproof? Ja, een beetje wel. Water kan er gewoon overheen stromen maar je moet echt NIET gaan wrijven, want dan loopt het gelijk superlelijk uit en dan krijg je het weer niet weg met water… Maarja, zijn er mascara’s die tegen water EN wrijven tegelijkertijd kunnen? Ik ken ze niet! Dus: wel waterproof maar niet zo goed.

Eindconclusie? Voor de prijs die ze ervoor vragen is dit een redelijke mascara, maar ik zou hem niet opnieuw kopen. De mascara kostte 4 Euro en is- hoe raad je het- te koop bij Hema 🙂

By the way: zo ziet het er dan uit als ik er nog even met mijn One By One borsteltje door heen ga. Muchos beter! En het aan elkaar klonteren zie je in het echt veel minder, hihi, want dan sta je natuurlijk niet zo dichtbij dat mijn oog van deze grootte is... 😛

3 thoughts on “Review: Hema Lengthy Lashes Waterproof Mascara

  1. Haha weer is leuk hema, ik ben nooit echt fan geweest van de hema mascara’s miss leuke aanraader voor mascara als je geen geld hebt

    essence maximum defenition volume mascara hij is niet waterproof maar wel heel fijn en fijn prijsje 2,80

    leuk artikel 😀

Geef een reactie

