I’m in love.. With my new nailpolish!

Ja, ik heb een nieuwe liefde gevonden! Gisteren ging ik naar de stad met mijn moeder en zij had nog bonnen van de Ici Paris XL. Omdat zij alleen een mascara wilde, mocht ik ook iets uitzoeken! En omdat er een kortingsactie was dat je bij twee producten op allebei 25% korting kreeg, was er nog genoeg over voor een Chanel lakje! Oh mijn god, ik ben er ZO blij mee, mijn eerste nagellakje van Chanel! Kijk verder voor de foto’s en meer informatie!

Chanel nagellakjes komen- zoals veel producten van dure merken- in een extra kartonnen doosje. Dat vind ik zo leuk! Het doosje is al mooi, met de naam van de nagellak er al op, dat het een Chanel is en dan nog die mooie gouden rand.. ❤

Zo leuk dat het in een extra doosje komt!

Zoals jullie al kunnen zien, heb ik de kleur 505 Particulière. Ik vind het persoonlijk echt een supermooie kleur, maar ik weet dat niet iedereen dit een leuke kleur vind. Ik vind ‘m ook wat meer een herfst/winter kleur en dat komt goed uit, want ik ben alweer op zoek naar mooie tinten voor de koudere maanden, want ik ga persoonlijk in de winter knalroze nagellak op doen, vooral omdat mijn handen dan weer zo bleek zijn… 🙂 Particulière is een taupe kleurtje dat in elk licht een beetje anders is. Soms zit er wat meer grijs in, soms een een beetje paars. Het is ook een redelijk veilige kleur, ook geschikt dus voor chique feestjes of zelfs een sollicitatie gesprek!

Ik vind de kleur echt mooi, past ook overal bij! Ik draag hier twee laagjes nagellak.

Particulière dekt volledig in twee laagjes, maar al met 1 laagje heb je een redelijk goede dekking. Het probleem is bij mij altijd dat als ik basecoat, 2 laagjes kleur en dan nog topcoat doe, dat het te ‘dun’ is en het er snel af slijt. Dit ligt niet aan de topcoat die ik gebruik, want als ik er dan nog een laagje bij doe, is het wel goed.

Chanel nagellakje hebben een sierdop, als je je nagels gaat lakken haal je dier eraf en komt er een kleinere dop tevoorschijn. Allebei zijn ze voorzien van het Chanel logo!

Ik ben dus superblij met mijn Chanel nagellakje! Het is dan wel duur, maar je krijgt er wel echt kwaliteit voor terug, en het is natuurlijk supergaaf dat ‘ie van Chanel is! Chanel is te koop bij luxe parfumerie’s, zoals Ici Paris XL, Douglas. de prijs ligt rond de 22 Euro, maar helaas heb ik de bon niet meer dus kan ik niet meer checken wat hij nou echt kostte.

P.s. Misschien heb je gemerkt dat er gisteren geen artikel online kwam, dat kwam omdat de batterij van mijn camera leeg was en ik moest nog foto’s maken!

3 thoughts on “I’m in love.. With my new nailpolish!

    • Ja, ben er zoooo superblij mee! Zeker mijn nieuwe favoriet, mijn mooiste.. ❤ Maar dat komt misschien ook omdat het Chanel is! ;D

      xx

Geef een reactie

