Mijn favoriete zomerlakjes!

De zomervakantie loopt alweer ten einde.. Over twee weken moet ik alweer naar school! En voor mij loopt daarom de zomer ook een beetje ten einde, hoewel het weer weer een beetje begint op te knappen. Daarom: mijn selectie van favoriete lakjes van afgelopen zomer!

Dit zijn ze allemaal bij elkaar!

Dit zijn mijn mooiste zomerkleurtjes! Van links naar rechts: NYC In a minute: 208 Pier 17, Catrice Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light, Catrice 360 Raspberry Fields Forever, Catrice 250 I Sea You!, Catrice 040 Princess For A Day, Catrice 170 I Scream Peach!, Catrice 470 Snow Motion!, Essence Colour & Go 39 Lime Up!, Essence Colour & Go 51 Mellow Yellow, Essence Colour & Go 27 No More Drama en tenslotte Essence Multi Dimension 74 Fall For Me.

Mijn favoriete zomerlakjes dus! Je kunt op de foto’s ook wel zien dat ik ze vaak heb gebruikt… Maar ik ben nou eenmaal ook een nagellakfreak!

NYC In A Minute 208 Pier 17, Catrice Ultimate Nudes 050 Moulin Rouge Light, Catrice 360 Raspberry Fields Forever, Catrice 250 I Sea You!, Catrice 040 Princess For A Day

Catrice 170 I Scream Peach!, Catrice 470 Snow Motion!, Essence Colour & Go 39 Lime Up!, Essence Colour & Go 51 Mellow Yellow, Essence Colour & Go 27 No More Drama, Essence Multi Dimension 74 Fall For Me

Dat waren mijn favoriete zomerlakjes! Wat is/zijn jouw favoriete zomerlakje(s)?

4 thoughts on “Mijn favoriete zomerlakjes!

Geef een reactie

