FOTD: Nude!

Vandaag eindelijk een FOTD (Face Of The Day)! En hij is nude-achtig! Ik dacht: het is zomer (al merk je daar niet veel van) en het is vakantie, en dan doe je toch bijna niks, dus je wilt vast ook niet al te veel aandacht aan je make-up besteden! Vandaar deze onopvallende maar toch mooie look!

Oke, je ziet het op de foto bijna niet, maar in het echt is deze look toch echt veel meer aanwezig. Voor mijn ogen gebruikte ik het Catrice Never let me go palette (waar ik al eens een review over heb geschreven). Op het bewegende ooglid gebruikte ik de roze/gouden kleur aan de binnenkant. In het midden nam ik de grijzige kleur en helemaal buiten de donkerbruine. In mijn binnenste ooghoek ging de allerlichtste geelachtige kleur! Even blenden zodat het mooi overloopt en klaar! Daarna gebruikte ik de Essence Eyeliner Pen waarmee ik een lijntje boven mijn oog zette. (Daar heb ik trouwens ook een review van!) Op mijn wimpers ging de Maybelline One by One mascara.

Zo zie je de ooglook beter! Nog steeds is hij in het echt wel veel donkerder.. Maar het gaat om het idee!

Als blush gebruikte ik de Silky Touch Blush van Essence, waar ik vanochtend al een review over postte! Ik had maar een klein beetje nodig want ik wilde een mooie natuurlijke look!

En op mijn lippen gebruikte ik de lipstain van Essence, uit de ‘You Rock!’ collectie. Dit is echt een fijne lipstain die je lippen wat donkerder maakt maar niet zo erg dat het heel nep lijkt! Je kunt deze lipstain ook vaker op doen en dan wordt het echt knalroze! Hij blijft trouwens ook heel goed zitten, hij ‘staint’ echt!

Dat was de hele look alweer! Easy, toch? Nogmaals, op de foto’s is het niet echt goed te zien, ik krijg oogschaduws nooit mooi op de foto.. Helaas. Ik vond het evengoed wel leuk om te doen!

4 thoughts on “FOTD: Nude!

  1. Mooie look! Vooral mooi naturel, daar houd ik wel van šŸ˜‰ Al ga ik juist als ik veel tijd heb veel tijd aan mijn make-up besteden, haha. Maar zeker een mooie look, hoelang blijft de lipstain zitten?

    Liefs,

    Bodi

    • Haha, dat kan ook natuurlijk ja, maar als ik weet dat ik toch niks meer ga doen, dan denk ik zo van: waarom zou ik het ook doen? En dan doe ik bijna niks. Dankje! (L) De lipstain blijft bij mij een hele dag zitten… Maar helaas is hij niet meer te koop, šŸ˜¦

      xx

  2. Mooie look šŸ™‚

    miss 1 tip een foto van 1 oog bijv iets dicht bij want k kan het nu niet zo heeeel goed zien maar verder leuk šŸ˜€

    xx

Geef een reactie

