Essence Silky Touch Blush

Vandaag dan dus de blush die ik vrijdag had gekocht! Het is de Silky Touch Blush van Essence, in de kleur 20, Babydoll. De naam klopt wel, het is echt een lief kleurtje!

Check het mooie relief!

De blush zit in een mooie, simpele doorzichtige plastic verpakking. Het doosje gaat makkelijk open, zelfs met natte, gelakte nagels gaat hij zonder problemen open! De blush is groot genoeg om er fijn met je kwast in te ‘dippen’ maar is ook compact genoeg om fijn in je tas mee te nemen zonder dat hij veel ruimte inneemt!

De pigmentatie van deze blush is aardig goed, een heel klein beetje is al genoeg om je een mooie blos te geven! Ik had dan ook de eerste keer te veel gepakt, je moet als je een lichte huid hebt (die heb ik) je kwast echt goed af tikken!

De swatch!

Zie je de pigmentatie? Best heel goed voor zo’n budgetmerk als Essence! By the way, de swatch is genomen op mijn arm omdat ik op mijn handen geen plaats meer had om te swatchen doordat ik dar andere dingen geswatcht had. Het lijkt nu net of mijn armen superbehaard zijn maar dan valt in het echt heel erg mee hoor, het ligt op deze foto aan het licht.

Full face! Ik heb expres niet zo veel op gedaan omdat ik van een natuurlijke blos houd! O, ja, ik had een bad hair day en daarom zit mijn haar naar achteren... :S

Een fijne blush dus! En voor die 2,49 die de blush kostte was het geen geld! Essence is te koop bij Kruidvat.

P.s. Gaat het jullie al vervelen, al dat Essence en Catrice? Zeg het me even als je een ander merk wilt!

3 thoughts on “Essence Silky Touch Blush

Geef een reactie

