NOTD: NYC Pier 17

Gisteren konden jullie mijn nieuwe nagellakje al bewonderen in een shoplog, vandaag de swatches! Ooooow, wat een mooi lakje! Ik wilde zo’n kleurtje al heel lang, nu heb ik ‘m eindelijk en wat is ‘ie pretty!

*Kwijl kwijl*

Pier 17 (zo heet ‘ie) is een ‘In a minute’ lakje van NYC. Ze beweren dat dit lakje erg snel zou drogen. En ja, toen ik ‘m vanochtend op deed was hij zo droog! Dat klopt dus in ieder geval, hij doet echt wat ‘ie belooft.

De nagellak lakt best heel fijn, hij is wat waterig waardoor je ‘m supermakkelijk en snel kan aanbrengen. Hij is wel een beetje dun, waardoor hij minstens twee laagjes nodig heeft om te dekken. Ik heb op de foto ook twee laagjes, maar in het echt zie je wel dat hij nog niet volledig gedekt is. Helaas heb ik al topcoat op dus ik heb geen zin om daar nog een keer overheen te gaan met de blauw EN de topcoat, en bovendien zijn mijn nagels eindelijk eens een keer vrij van imperfecties… 😀

Mijn nieuwe favoriete lak! Sorry voor mijn slordige gelak.. :3

Een heel mooi lakje dus, waar ik zeker tevreden over ben! Helaas wel wat waterig en dun, dus heb je wat meer laagjes nodig om te dekken. Aan de andere kant is de kleur prachtig en droogt hij ECHT snel, waardoor dat derde laagje zo gedaan is. NYC ‘In a minute’ nagellak is te koop voor 2,29 Euro bij de Kruidvat!

2 thoughts on “NOTD: NYC Pier 17

Geef een reactie

