Essence Longlasting Eye Pencil

Ik dacht, ik kan er vast wel gelijk nog een review achteraan plakken! Nu dan dus van het oogpotloodje dat ik gisteren van Essence had gekocht. Lees verder om te weten wat ik ervan vind!

Dat is 'm!

Het ‘longlasting eye pencil’ is geen gewoon potloodje, maar zo eentje die je er uit draait. Handig, want ik kan totaal geen punten slijpen, haha! (Ik weet ook niet hoe dat komt, volgens mij laat ik ze altijd vallen waardoor ze van binnen breken en dan kun je blijven slijpen…)

Maar ook deze ‘potloodjes’ zijn niet perfect, want toen ik ‘m vanochtend uitprobeerde brak er al een stukje af. Voorzichtig zijn dus en het potloodje er niet te ver uitdraaien!

De swatch!

Zoals je op de swatch kunt zien is het potloodje best wel gepigmenteerd! Ik ben er een keer overheen gegaan, maar als je ‘m op je waterlijn gebruikt moet je vaker heen en weer gaan omdat hij daar niet echt wil blijven zitten. Dit is jammer want dat is niet echt goed voor je ogen!

Verder blijft het best lang zitten, op mijn hand (waar ik de swatch maakte) zit het er al een tijd op en hij is nog steeds mooi en goed gepigmenteerd!

Een fijn potloodje dus. Dat van die waterlijn is jammer maar ik gebruik ‘m toch alleen voor boven mijn ogen, dus voor mij hindert dat niet. De kleur is by the way gewoon zwart, genaamd 01 Black Fever. De Essence longlasting eye pencils kosten 1,49 Euro en zijn te koop bij de Kruidvat.

3 thoughts on “Essence Longlasting Eye Pencil

    • De eyeliner pen werkt toch wat fijner, minder stroef en je kunt er een strakker lijntje mee zetten.. Maar dat is puur omdat ik meer van eyeliner hou dan van oogpotlood!

Geef een reactie

