Shoplog Essence en NYC

Zoals jullie misschien wel door hebben gebruik ik veel van Essence, omdat het zo heerlijk goedkoop is en over het algemeen best goede kwaliteit. Toen ik vandaag ging shoppen kwam ik daar natuurlijk dus ook weer mee naar huis! Van NYC had ik nog niks, maar eens moet de eerste keer zijn! Lees verder om te zien wat ik heb geshopt!

Mijn nieuwe spullies!

Dit is alles bij elkaar. Het lijkt misschien niet zo veel, maar hieraan ben je toch al gauw zo’n 7,00 Euro kwijt! En dit is dan nog de budget-versie, kun je nagaan wat er gebeurt als je alles van duurdere merken koopt… Van Essence kocht ik een Silky Touch blush, een Longlasting Eye Pencil en een lipstain (uit de ‘You Rock!’ collectie). Van New York Color had ik dus nog niks, ik kocht een ‘In A Minute’ nagellakje. Dan nu wat verdere informatie erover!

De Essence Silky Touch blush heb ik gekocht in nr. 20, Babydoll. Zoals de naam al verraad is het een schattige roze blush, hoewel dat niet zo heel erg goed op de foto is te zien, daar lijkt hij meer bruin… De Silky Touch Blush kostte 2,49 Euro. Ik ben er superblij mee, hij is erg mooi!

Geopend zie je de kleur beter, wat een schatje!

Het Longlasting Eye pencil van Essence ziet er ook wel goed uit, maar verder niet echt heel erg bijzonder. Ik kocht ‘m in de kleur 01, Black Fever. Zwart dus! Het is zo’n oogpotloodje wat je eruit draait, handig dus omdat je geen puntenslijper hoeft te hebben en al helemaal voor mij ideaal, want om de een of andere reden kan ik geen punten slijpen… Het potloodje kostte 1,49 Euro.

Dat spreekt voor zich, toch?

Dan dus van Essence nog een lipstain, uit de ‘You Rock!’ collectie. Die collectie is al een tijdje terug uit de schappen gehaald, maar het was bij de Kruidvat magazijn opruiming en daar vond ik deze… Voor maar 1,00 Euro! Die MOEST ik meenemen! Ik heb er dan ook geen spijt van, hij werkt erg lekker en kan je lippen met meerdere laagjes echt knalroze maken. Ik kocht de lipstain in 01, Let me in rose.

Moooi! ❤

En ik kocht dus nog een ‘In A Minute’ lakje van NYC. Het is een prachtige marineblauwe kleur met shimmer, daar was ik al heel lang naar op zoek! En dat lange zoeken heeft geloond, want het is echt de perfecte kleur. Dit is mijn eerste product van NYC, ik ben erg benieuwd of hij fijn is! Ik kocht ‘m in 208, Pier 17. Ik voel dat dit een van mijn nieuwe favorieten zal worden! Dit lakje kostte 2,29 Euro als ik me niet vergis.

Oooooh, ik ben al helemaal verliefd! In het echt is hij nog veel mooier..

Dat was het! Ik ben superblij met mijn nieuwe schatjes! Ik zal er snel reviews over schrijven, en daarover heb ik dan ook gelijk een vraag: willen jullie een review van de lipstain? Hij ligt al niet meer in de winkel, dus ik weet niet of jullie er iets aan hebben. Zet maar bij de comments als je wel geïnteresseerd bent!

2 thoughts on “Shoplog Essence en NYC

  1. Hee jasmijn (L)

    Leuke spulletjes 😀 ik wilde die blush ook heel graag maarja nog niet echt tijd voor gehad. mijn 1e iets uit nyc was ook een nagellak maar dan een licht blauwe. vind jij ook niet dat die nagellak heeldun is ?

    Van mij hoeft die lipstain niet echt haha spreek je wel weer 🙂
    xxx naomi

Geef een reactie

