Nieuwe tas!

Jullie hebben wel gemerkt dat ik gisteren niet veel tijd meer had om posts te schrijven, dat kwam omdat ik naar Amsterdam was! Ik was met wat familie naar het Tassenmuseum geweest, wat zeker een aanrader is! Maar dat is niet waar ik over wil schrijven, want ik heb een nieuwe tas gekocht! Ik dacht dat ik dat hier wel kon posten want ja; fashion hoort toch ook wel een beetje bij beauty toch?

Maar goed, de tas. Ik kwam ‘m tegen bij de V&D, waar het nu opruiming is. Ik was nog op zoek naar een tasje wat ik kon mee nemen om te shoppen, hij moest niet te groot zijn maar er moest wel veel inpassen en er moest een hengsel aan zitten wat lang genoeg is voor je schouder. Ook wilde ik vakjes met ritsen, want dat is veiliger in de stad!

De spetters op de tas lijken wel van bleekmiddel!

Nou, dit is ‘m! Zoals je ziet is hij niet heel erg groot, maar dat vind ik wel mooi. De stof van de tas is een beetje denim-achtig, het koord is volgens mij van echt leer, want de tas kostte eerst 23,00 Euro, maar nu was hij afgeprijsd naar 9,00 Euro! En je kunt bij de V&D ook nog Airmiles gebruiken om korting te krijgen op producten, dus toen was hij nog maar iets meer dan 7,00 Euro. Koopje! In de tas zitten een heleboel vakjes met ritsen, wat heel veilig is en handig omdat je dan niet zo’n zooi wordt in je tas! En het hengsel is ruim lang genoeg om over je schouder te doen. Verder is de tas erg stevig, en past er veel in. De sluiting is ook goed en er zit onder de flap ook nog een rits voor de veiligheid!

Kortom: ik ben superblij met deze tas! Ze hadden ‘m ook nog in het lichtblauw, maar die vond ik minder mooi. Ze hadden ook nog andere modellen tassen, ook veel grotere. Misschien eens het kijken waard als je nog een goedkope tas zoekt? Want ze waren allemaal afgeprijsd!

Geef een reactie

