Essence My Skin intensively caring cream

Vandaag weer een review van een Essence product, maar dit keer een dagcrème van My Skin! Ik kocht de paarse versie, voor de normale tot de gecombineerde huid. Lees wat ik ervan vond! (By the way, dit wordt een vrij korte review omdat ik niet veel tijd heb.)

De Essence My Skin Intensively Caring Cream!

Allereerst werkt de crème erg lekker, hij smeert fijn uit. Je moet, voordat je je make-up opdoet, het wel even laten intrekken, maar dat gaat vrij snel. De crème is gebruikt best zuinig, voor je hele gezicht heb je eigenlijk maar een likje nodig. Er hangt ook een geurtje aan, maar die is vrij neutraal en niet echt storend. Deze crème werkt ook lekker verfrissend, ’s ochtends als je opstaat!

De paarse versie van deze crème is bedoelt om je huid te voeden, maar ook te matteren. Voeden doet deze crème wel, na het opsmeren voelt mijn huid lekker zacht aan. Het matteren doet deze crème ook wel, maar verwacht niet dat je de hele dag een matte huid hebt! Het is en blijft een budgetproduct!

Al met al is deze crème lekker om je huid mee te verzorgen, en met 2,00 Euro supergoedkoop voor zo’n pot waar je minstens 2 maanden mee doet! Essence is te koop bij de Kruidvat.

3 thoughts on “Essence My Skin intensively caring cream

  1. Leuk 🙂
    Ik heb de roze en de blauwe, ik gebruik de blauwe savonds omdat er stomme glitters inzitten… :S en de roze overdag. Ik heb de paarse nog niet geprobeert ga ik zeker doen
    xxx

Geef een reactie

