Essence eyeliner pen

Vandaag een review van de Essence eyeliner pen ‘extra longlasting’. Ik heb deze eyeliner-pen al een tijdje en ik besloot dat het tijd was om er een artikeltje over te schrijven! Essence beweert dat je met deze eyeliner een heel precies lijntje kan zetten, dat ‘ie extra lang blijft zitten en dat hij smudge-proof is. Maar is dat ook echt zo?

De Essence eyeliner pen

De eyeliner pen ziet er echt uit als een viltstift, de verpakking waar hij in zit heeft weinig poespas en dat vind ik wel mooi. Eenvoud siert de mens! De dop is er makkelijk af te trekken, maar zit wel zo stevig vast dat hij niet snel uitdroogt. De eyeliner pen heeft echt een viltstift puntje, maar dan wat smaller. Dit puntje word na een tijdje wel wat slapper, waardoor hij dan iets minder fijn in gebruik is.

Ik gebruik de eyeliner volgens mij al bijna een half jaar elke dag, en nog steeds is hij niet uitgedroogd. Maar ik zet dan ook dunne lijntjes, en het kan zijn dat als je elke dag een dikke ‘winged’ lijntje neerzet a la Amy Winehouse dat hij veel sneller opgaat. De eyeliner is zwart gekleurd, maar niet helemaal intens, wat jammer is maar ook niet echt opvalt.

De swatch! Hier lijkt 'ie oppeens bruin... o.0

Dan nu het belangrijkste: doet de pen wat hij zegt? Ja, dat doet hij zeker. Een precies lijntje is met deze eyeliner zo gezet. Hij blijft ook een hele dag lang zitten en doordat hij snel opdroogt is ‘ie ook smudge-proof. Jazeker, deze eyeliner doet zijn werk goed! Het enige nadeel is dat hij echt niet waterproof is, en dat vind ik wel fijn in de zomer.

Ja, deze eyeliner pen is geslaagd voor de test en doet wat hij moet doen. Dat hij niet helemaal intens zwart is, is jammer, maar voor de rest is dit een heerlijke budget eyeliner! De eyeliner pen van Essence kost 2,49 Euro (budget, baby!) en is te koop bij de Kruidvat.

Geef een reactie

