Catrice-Never let me go

Het is alweer een hele tijd geleden, maar toen Catrice met haar vernieuwde collectie kwam, lagen er ook prachtige quatro-paletjes. Ik was gelijk nieuwschierig naar het ‘Never let me go’ palette, want dat zag er zo mooi uit! Vandaag dus een review van dat palette!

Het 'never let me go' palette

‘Never let me go’ is een palette met heel neutrale kleuren, ideaal als je net begint met make-up, voor naar school of als je niet veel make-up op wilt of mag. In het palette zit een lichte highlighter-kleur, een rozige kleur met gouden shimmer, een donkergrijze kleur die een beetje naar bruin toe neigt en een donkerbruine kleur met gouden shimmer. Geen enkele kleur is mat, overal zit wel wat shimmer of glans in.

De swatches (de pigmentatie is in het echt veel beter, ik krijg het maar niet goed op de foto)

Dan nu de swatches! Over het algemeen is het wel een redelijke pigmentatie, maar niet denderend. Mij maakt dat niet zo veel uit, want Catrice is dan ook wel echt een budget merk. Vooral bij de eerste twee kleuren laat de pigmentatie nog wel wat te wensen over, maar de onderste twee niet. Daar kun je echt wel goed meer vooruit! De eerste kleur, de higlighter, is best goed gepigmenteerd, en fijn voor onder je wenkbrauw en in je binnenste ooghoek. De tweede kleur heeft niet zo veel pigment, maar wel erg mooie glitters die het vooral in de zon goed doen. Dit is een hele mooie kleur voor als je niet te veel make-up op wilt, maar toch je ogen wilt laten stralen! De derde kleur is een hele mooie grijze, met een mooie glans, die natuurlijk niet op de foto’s zichtbaar is. De pigmentatie is voldoende. De vierde kleur is goed gepigmenteerd, met een gouden glitter die ‘live’ niet zo super opvalt, als je de oogschaduw draagt. Nogmaals, de pigmentatie is in het echt veel beter als op de foto, zeker met oogschaduwbasis eronder.

Dit oogschaduw-quad is dus erg mooi, vooral als je een nude-look wilt, en het is dan ook aan te raden als je een goedkoop oogschaduw-paletje wilt hebben. De catrice oogschaduw quatro’s kost 4,49 Euro en zijn te koop bij de Kruidvat.

3 thoughts on “Catrice-Never let me go

Geef een reactie

