NOTD: Catrice- I sea you

Toen ik vorige week een nieuwe topcoat ging kopen, zag ik dat op sommige producten van Catrice en Essence een 50% kortingsstickertje zat. Yay! Ik weet niet waarom dit was, ik gok dat die producten uit het assortiment gaan, want het waren vooral dingen waarvan ik me kan indenken dat ze niet goed worden verkocht. Ik was dan ook verbaasd dit prachtige lakje, genaamd ‘I sea you’ daar te vinden. Wat ben ik daar blij mee!

'I sea you' op mijn nagels. Owww, wat een beauty!

‘I sea you’ is, zoals de naam al een beetje verraad, een zeegroene kleur. Een kleur die prachtig is in de zomer, maar zeker ook in de herfst of de winter kan, en zelfs in de lente! Dit lakje is namelijk in elk licht een andere kleur. De ene keer wat meer groen, dan weer meer blauw… Echt prachtig!

Het lakje lakt, zoals we van Catrice gewend zijn, lekker. Het is een fijne substantie, niet te dik of te waterig. In twee laagjes dekt deze nagellak perfect!

Ja, ‘I sea you’ behoort zeker tot mijn favorieten! Als je ‘m ook wilt, moet je maar gauw naar de winkel gaan, want ik weet niet tot wanneer deze actie nog geld, ik gok totdat alles op is, maar toen ik vorige week woensdag ging kijken, was er al een heleboel weg. Dit lakje kost normaal 2,50 Euro, maar was nu maar 1,25 Euro!

2 thoughts on “NOTD: Catrice- I sea you

  1. Oehh, nice! Supermooi kleurtje! Laatst kocht ik ook een Catrice lakje met deze actie (een andere) en ik vind Catrice lakjes zoiezo al heel fijn lakken. Ik zou deze ook graag willen hoor! Gek genoeg heb ik hem nog nooit ergens gezien?

    Liefs,

    Bodi

Geef een reactie

