Catrice crystal clear gloss stick: Bird of paradise

Ik was laatst in de stad met een vriendin, en toen liepen we tegen zo iets leuks aan! In de Papagena collectie van Catrice, hadden ze namelijk een ‘crystal clear gloss stick zitten. Niet meer dan een doorzichtige lipstick. Jazeker, echt doorzichtig! Ze hebben ‘m in twee kleuren, ik heb de ‘rode’ variant, C02, Bird of Paradise. Het is eigenlijk gewoon bijna een lippenbalsem, waar kleur vanaf komt. Daar moest ik meer van weten!

Deze gloss stick zitten in een stijlvolle, mat zwarte verpakking, waarop een heleboel keer ‘Catrice’ staat. Leuk detail is, dat deze gloss stick meer rood is, en dus rode letters heeft. De andere variant, die meer oranje is, heeft oranje letters. Leuk gedaan!

De gloss stick geeft niet idioot veel kleur af, maar net genoeg om je lippen wat meer kleurte geven en wat meer glans. Je lippen krijgen een beetje een kleur alsof je net een kersenlolly hebt gegeten, de kleur is heel erg natuurlijk. Zie het als een soort van lipstain, maar dan trekt ‘ie niet echt in je huid, en geeft ‘ie niet zoveel kleur af. Wel blijft de kleur, nadat het lippenbalsem gevoel eraf is, nog even zitten.

Mijn lippen met 'Bird of Paradise'

Mijn lippen met 'Bird of Paradise'. In het echt zie je de kleur veel beter!

Het aanbrengen is makkelijk en gaat prettig. De lipstick voelt lekker zacht aan op de lippen, maar niet echt creamy. De lipstick gaat lang mee, want hij is dan ook best zuinig. Hij ruikt ook heerlijk, een beetje naar snoepjes!

Deze ‘jelly’ lipstick is dus leuk, maar meer een ‘grapje’. Wel heel origineel, want wie heeft er nou een doorzichtige lipstick? Ook leuk voor gelegenheden dat je niet veel make-up wilt dragen, maar toch mooie lippen wilt. En ook handig, hij geeft totaal niet af!

De Crystal clear gloss van Catrice kost 3,99 Euro en is te koop bij de Kruidvat

4 thoughts on “Catrice crystal clear gloss stick: Bird of paradise

    • Ja, hahaha! ❤ Wat vind jij ervan? Ik vind het toch wel wat jammer dat er zo weinig kleur vanaf komt maar hij is verder wel heel koellll 😀

      • Ik vind het eigenlijk wel fijn want daardoor is het heel natuurlijk en ik mag natuurlijk niet met felrode lippen rondlopen van mijn ouders dus ik vind dat er wel genoeg kleur vanaf komt. Bij mij zie je het wel redelijk goed en het voelt lekker! 😛

        Liefs,

        Bodi

      • Dat is waar ja, haha 😀 Hij geeft ook een mooi glansje en hoe vaker je er overheen gaat, hoe meer kleur die geeft!

Geef een reactie

